Masumlar Apartmanı 24. Bölüm

4,7mn visningar3 072

    Masumlar Apartmanı 24. Bölüm Özeti:
    Han’ın çöp dairenin kapısını açışını korkuyla izleyen Safiye ve Gülben’i, büyük bir sürpriz beklemektedir. Gördükleri karşısında ikisinin de dünyasını yıkılır. Safiye büyük bir krize girer. Han’ın sakinleştirme çabaları ise sonuçsuz kalır. İnci kafasında Han’a dair büyük sorularla eve döner, ancak ortalığı birbirine girmiş halde bulur. İsyan bayrağını çeken Neriman en çılgın maceralara hazırdır. Teras katında gizlice arkadaşlarını ağırlamak ister. Ancak gecenin bir vakti terasa çıkan dörtlüyü büyük bir tehlike beklemektedir. İnci’nin tavırlarından şüphelenen Han ise gözünü karartır ve hayatını kökten değiştirecek bir adım atar.
    Senaryosu Dr. Gülseren Budaycıoğlu’nun kitabından alınarak hazırlanan ve gerçek hayata dayalı hikayelerden oluşan dizide, psikolojik sorunlarla boğuşan bir ailenin yaşadığı sıkıntılar ve aile olmanın sağladığı dayanışma ile bu sıkıntıların üstesinden gelmek için sergilediği çabalar anlatılıyor.
    #MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!

    Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
    bit.ly/2Rp0KQu
    Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
    bit.ly/36eFcie
    Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapartmani/
    Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
    Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapartmani
    -------------------------------------------------
    TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
    TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
    TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
    TRT1 Resmi SEprom Kanalı (Official SEprom Page): seprom.info

    Publicerades den Månad sedan

    Kommentarer

    1. James Bond

      AH AH AH...Incinin hastaligida varmis elbiseyle uyuyormus corabini bile soymuyor 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    2. James Bond

      Gülben Seni cok özlemisim bir kac bölümüne bakamadim gercekten iyi siniz hepiniz Gülben benim icin ayri güldürür de öldürürde sen gülünce gülerim sen aglarken aglarim Aynen Kemal Sunal Massallah hep böyle devam Öpüyorüm 🤗🤗🤗🤗🤗🤗❤❤❤❤❤❤

    3. Elif Kirmizigul

      Allahtan dizinin süresi uzun ama yorumlarda bı o kadar cok😂😂😂😂

    4. MinaY

      direk sorsana inci kabiz oldum

    5. Aytac Salehova

      Butun kadinlari mutlu et Allahim.1:54:00

    6. Travis Bickle

      15:25 ohh be han sonunda konuştun be. Han senden cok ben rahatladım be ohh be.

    7. Güldane Alparslan

      Niye böyle yapıyosunuz ama ? Sonra gerçek hayatta Naci gibi adamlar var sanıyoruz 🥺

    8. Hüsnü Ersan

      Bu film gibi mükemmel

    9. vahap yılmaz

      SİKTİR LAN.. SEN NE ARA DAİREYİ BOŞALTTIN NE ARA HABERİN OLDU.. SAÇMALIK.. BU KADAR KOLAYDI DA NEDEN BUGÜNE KADAR YAPAMADIN ZIRVALIK MANTIĞA BAK ESRA ŞİKAYET EDERKEN DUYMUŞMUŞ.. ULAN ESRA ŞİKAYET ETTİĞ YERDEN AYRILIR MI.. BELEDİYEYİ BEKLEMEZ Mİ.. O KADAR ÇÖPÜ ÇIKARILDIĞINI GÖRMEZ Mİ.. APTAL SALAK SENARYONUZA TÜKÜREYİM..HANIN KARİZMASINI KORUYACAĞIZ DİYE YAPMADIĞINIZ SAÇMALIK YOK

      1. TIK TOK DÜNYASI

        Aynen sana 100% katiliyorumm

    10. Kübra Balcı

      Şu çöp daire hazır boşalmışken bir temizlik bir badana yapın da tertemiz olsun şurası kokusu benim burnumun direğini sızlatıyor 😅

    11. Ezo Güzel

      Gülben kadar akıllansam yeterdi

    12. Farida Abdullayeva

      Nerimana bak sen tam bir aptal🤦‍♀️artik kabak tadi vermeye bawladi artik bu neriman gamze ege movzulari.terbiyesiz neriman

    13. 2ne1 queens

      ay neriman gerçekten delirdi

    14. umutcan hasar

      han:ya abla bu dur bi sakin olll safiye:hannn nerde bizim eşyalarımız attın dimi attınnnnnn gülben: parmaklarını utancından ovalar 8:16 " dikkatle bakarsanız hırkasının içerisinde parmaklarını ovalıyor" hep utanıp zor durumda yaptığı gibi ya han en azından sakinleştirmesede yinede bi dur sakin ol gibi şeyler diyo ama gülben orada durup bi işe yaramadan parmaklarını ovalıyo ben: ya han bi dur ablaa diyeceğine gidip bi sakinleştirr ya bu gülbende varya handanda beter oda hiçbir şeye uaramıyo beğenen like atsın üzerinde emek var

    15. ses 123

      1:01:24 e iyi bakın kamera 📷 gözüküyor ‼️

    16. Orxan Rzayev

      Bu bölüm Nerimana Çok sinir oldum😡😠

    17. Gülten Şen

      Ben, Esra yerine, İnci yazmışım düzeltiyorum, Esra için yazdım yukarıdaki yorumu, herkezin keşke Esra gibi samimi dostu olsa

    18. Gülten Şen

      Herkez hata yapabilir, önemli olan hatasının farkına varmak, İnci için üzüldüm çok açık ve net insan, direk yüz yüze konuşmayı tercih ediyor her zaman, çok isterdim hayatımda böyle bir arkadaşımın olmasını

    19. Mert Tosun

      Bizi doguranlar sevmemiş, Han mı sevecek

    20. Samira Aliyeva

      Gulben muhtesem bir oyuncu

    21. Aytac Hekalova

      Bunlar salak bari çatı katında kalsın çöpler

    22. Aytac Hekalova

      Anneninkileri saklamani anladık cisli çamaşırları neden sakliyorsunuz

      1. TIK TOK DÜNYASI

        Bir gun lazim olunca yikayip yeniden kullanmak için

    23. Turane Ahmedzade

      Mənə ən çox ləzzət edən Hikmet nəydi🤣

    24. FA

      Herkes merve dizdar ve ezgi molanin oyunculugunu övmüs evet haklisiniz cok iyi oynuyorlar fakat gizem katmer de bu bölüm baya iyiydi hem de digerlerine göre daha az tecrübeli olmasina ragmen.

    25. Sila Özen

      İnci yi masaya bi düzgün giydirip oturtsalar ya hademe kostümü neden ?

    26. Zlm Dm

      İncinin küpelerinden midem bulandı ya

    27. Henriki Musayeva

      30.03.2021

    28. Nigar Eliyeva

      Esrani tutub bogasim gelir

    29. Ahmet Aytekin

      seprom.info/clone/video/1dFpi56icoqemps.html

    30. Henriki Msyv

      30.03.2021💫

    31. Serdar Yavuz

      Cagri Vila Lostuvali.. Muthis isler yapiyosun, hastasiyim boyle yaratici yonetmenlerin..

    32. freddo espresso sketo

      Han son sahnede "Evime hos geldin" diyince... Tuylerim diken diken oldu...........!!.

    33. Valide Musayeva

      mənə bir sey maraqlidi dizi ucun onca paketə nə qoyub ora qoyublar .

    34. Adem Kutlu

      Hasibe de yeter !!!

    35. Cengiz Sagin

      Ilginçtir Çocukluğundan bu yana Kardeşleri konusununda Safiyenin Annesine karşı bile bir Diklenme söz konusu. Ama genede Hanın dediği Doğru Naciye Kardeşlerinden daha fazla Güveniyor

    36. Kübra Kübra

      Esra çok ukâla

    37. Büsra

      Esra madem beğenmiyon ne diye taşınıyon oraya gerizekalı ayrıca sanane o aileden ister çöp evleri olur ister başka birşey sanane onların apartmanı nasıl deli ediyo beni bu Esra yaaa bencil

    38. Hicran T

      13.53 hatıralar sadece aklımızda ve kalbimizdedir..Ah naci ondanmıdır bi resmi bile yok ama yüzü aklımda oluşu.Numarası bile ezberimde yokken sesini kulağında duyuşum.

    39. Kübra Kübra

      Esra da bayağı kendini bişey sanıyor milletin evinde kalıyor birde şikayet ediyor

    40. Kader Sönmez

      Merve Dizdar cok başarılı oyuncu👍🏻

    41. Kader Sönmez

      Merve dizdar sen cok başarılı oyuncusun👍🏻

    42. Kader Sönmez

      Safiye Nerimanın hayatını hahv etmek için tutmuş yanında keşke verselerdı dayıya😄

    43. Kader Sönmez

      Ohh neriman agzına saglık hakk etdı safıye

    44. Gülcan Kaba

      Helal be Nerimannnn 😀

    45. Kader Sönmez

      Naciyi hak etmiyosun Safiye kalbin kötü

    46. Süheyla Şimşek

      26.03.2021

    47. Rumeysa Ç.

      51:57 de Gamze ne diyor anlayamadım ya

    48. allı yıldız

      Gülben in oyunculuğu takdir e şayan .

    49. Sebahat Köse

      Safiye hem annesinden kurtulmak istiyor, hemde hatiralari yok olacak diye panikliyor 🤔🤔

    50. mehmetali Tekeli

      Hiç boş yer bırakmayaydiniz. Arada ki boşluklarida reklamla doldurun ki kaçacak yerimiz kalmasın

    51. Ugandan Obi-Wan

      1:13:39

    52. iSaucyy

      aq neriman iyice delirdi

    53. iSaucyy

      Gülbenin çoraplari 😂

    54. Berna Demirhan

      Naci ve safiyenin gittiği yer Galata Konak kafe yaaa görünce çok mutlu oldum bende hayatımın aşkıyla gittim oraya denk gelmesi şoku 🥺🥺🥺❤️❤️❤️

    55. Ugandan Obi-Wan

      26:35

    56. Ugandan Obi-Wan

      Safiye ne kadar boş beleş bi' tipsin sen ya 😐

    57. Birgül Sonuvar

      incinin möl mol bakmasina tek benmi uyuz oluyorum

    58. Fatma Candere

      Afferim neriman safiyeye hak ettiği cevabı verebilen bir tek sensin

    59. Ойдин Якубова

      Gulbençim.Hakkini helal etsin Rabbim.sevgini hak ediyorsun😙

    60. DENİZ EREN

      Naci ve Safiye'nin toka hediyesi sahnesindeki müziği nereden bulabilirim?

    61. Seyhan Balkan

      Şu nacinin gülüşü var ya diziye hayat veriyor vallahi

    62. sq sp

      Jeff

    63. allı yıldız

      Han nerdeyse yatarkende takım elbise giyecek 🤦🏽‍♀️😂

    64. Herşeyden Biraz

      yaa bunlarda bir yaş problemi var yaa hanı küçük gösterirken kadın tekerlekli sandalyeye bağlı bu nerimanı hangi ara yaptılar bir değişik yaa bunu anlayan anlatsın gözünü sevimm

    65. Herşeyden Biraz

      safiye istediğine iyi istedigine kızgın boğa artık baydı bu durumm

    66. Fazilet Nur Erdem

      Nasıl güvendeyiz sen burdasın

    67. Elnara Mammadli

      Gülbenin o kıkırdayan gülüşünü seven bi tek benmiyim?😁

      1. Aysel Sadraddinova

        Aynen😁

    68. Rabia Koyuncu

      Helal be esat helal be koçum alnından öpülecek adamsın muuahhh

    69. Gulistan Sefer

      25 bölüm neden yok arkadaşlar???

    70. Dilek Salman

      doğru aynen

    71. Muharrem Binici

      Eminönü ve Galata kulesinin eşsiz manzarasını, ekran görüntüsü alanlar buraya 🥰🌏

    72. Rafaela holanda

      Kadın çok ileri gittiğinin farkında değil mi? Kiraladığı ve onu ve kız kardeşlerini perişan eden dairenin sahibi. Ne nefret Zaten gitme emri vermiştim

    73. Direksiyon Hocam BURCU

      yorum okumaya geldim

    74. simge sever

      Yürüüü be Memduh amca senin bu konuşmanı TV de kamu spotu olarak yayınlasalar psikolojik şiddet kalmaz👌bizde birşeyi 4 kez yıkayacak kadar zamanı bulamıyoruz

    75. Safa Karabacak

      Esra'nın aşırı manipüle etmesi beni deli ediyor....

    76. Azər Cavadov

      Yeterince tiksindim bu bolumde

    77. Hatcha Kutlu

      Bu arada evlerin stylingi icin kullanılan mobilyalar şahane

    78. Hatcha Kutlu

      Esra nın haklı yanı yok

    79. İlknur A

      Safiye ve Gülbenin yerinde biz olsak o çişli çarşaflardan enfeksiyon olurduk hemen

    80. Beratt İlbaş

      Gülben ne kadar tatlı rolünü süper oynuyor

    81. Rıdvan Şanlı

      Şu han da resmen Peygamber sabrı var Safiye'nin yaptığını benim ablam bana yarısı bile yapsa valla ayakların altına oklavayla vururum.

    82. Ulviyya Quliyeva

      Gulbende deyir benimki ayri. Hepsi siyah poshet. Nerden anladi onunki oldugunu🤣🤣🤣

    83. Hülya Sarıahmetoğlu

      Safiye gibi ablam olsa onu hastanelik ederdim . Net

    84. Hülya Sarıahmetoğlu

      Bi ailede kimse normal değil hiç biri hastaneye gitmiyor

    85. Umm Metin Tarifleri

      seprom.info/clone/video/udqjnq59iH6mzpE.html

    86. Zelal Yardımcı

      "Beni çok sevdiği için yazı bekliyor o.. Güneşi bekliyoruz..."

    87. Tülay Kadıoğlu

      Bu ne ya alt yazılar kafam karıştı

    88. Gizem Kutlu

      bu safiye gereksiz çıldırırken iki tane yapıştırasım geliyor. biri de çıkıp bu ölü anasını görüyor şizofren deyip de doktora niyetlenmiyor.

    89. Yağmur

      Nobody: Han: Benim suçlu olduğumumu düşünüyorsun?

    90. As Te

      Yorumların özeti şu şekilde %50 si safiye evde kaplan nacinin yanında kedi. %25 i nerimanın zeytin kadar aklı vardı onuda yedi. %25 i ise esra çok bencil diziden çıksın 🤷‍♀️

    91. Katrin Labor

      Hanin cisli carsaflari terasa yigib kildi deysib yedek anatdarlari bayarama vermesi kadar sacma bisey gormedim🤦‍♀️

    92. Katrin Labor

      Safyenin duzelceyi yok. Tedavi etsinler baska yolu yok😒

    93. Hüseyin Saltan

      safiye sıktın artik😡

    94. Hilal

      Nerimanin yerinde olsam. Safiye: inandilarmi Ben: umrunda degil Safiye: ne zamandan beri o evdesiniz Ben: Herr gece Safiye: sevgilimisiniz Ben: evett Ben: cok sevistik hamileyim. Cekil. Der kapiyi cekerim.!

    95. aslı erdem

      Kimse bilmiyor ama bu dizinin gizli kahramanı bayram dır 🤔

    96. feriha sarrafoğlu

      51:56 gamze orada ne diyor anlamadım

    97. Yağmur Ünaldı

      "Beni neyle suçladığının farkında mısın ? " hep aynı savunma şekli 😂

    98. Nisanur Yordam

      Gülben :abla ya siriga yakalanirsak Safiye : isteriz merdivenden Gülben nolucak 😂😂😂😂😂

    99. Farah Yılmaz

      Abi esraya dayanamıyorum resmen bulunduğu kabın şeklini alıyor aq tam bi pick me

    100. Atilla Geniskol

      Çöp Evdeki eşyaları 10 kişi olsa 2 günde boşaltamaz Biraz fazla abartılmış