ROSÉ - 'Gone' M/V

BLACKPINK

BLACKPINK

70mn visningar6 314

    #ROSÉ #로제 #BLACKPINK #블랙핑크 #FirstSingleAlbum #Gone #MV #April5th_0amKST #April4th_11amEST #OutNow #YG

    Publicerades den Månad sedan

    Kommentarer

    1. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      Ahh iyi ki bazı iki yüzlü iğrenç insanlar artık gelmiyor

    2. Blackpink in your Area

      BB Rosé

    3. Blackpink in your Area

      Hermosa Rosé

    4. Blackpink in your Area

      61M de suscriptores

    5. فاطمة غانم

      روزي زق

    6. فاطمة غانم

      روزي زق

    7. فاطمة غانم

      كلو زق

    8. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      İnstagram hesabım: livixly__

      1. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        @blink netyA yok koymuyom

      2. Ceren

        bakim

      3. blink netyA

        fotoğraf koyuyormusun

      4. blink netyA

        insteqramin mi var ki:)

    9. زهراء

      بس سؤال ليش من اقول لحد يحط ايموجي بفيد توايس يقولون مايجمد الايموجي وبفيديو بلاك من احط ايموجي كلها ترد كذا … مافهمت يجمد مايجمد؟

    10. Ceren

      şarjım neden 1

      1. Doll Face

        @Ceren tamam burada olacağım apla

      2. Ceren

        @Doll Face kapanınca şarja koyacağım gece geleceğim aktif olmazsan döverem

      3. Doll Face

        Benim 60 ilk defa fazla

    11. Beyza Yüzgeç

      love

    12. blink lirojensoo

      Let's stream gone and other bp song continuously

    13. Berenay4

      İKON'un Perşembe günü gelicek kingdom performansında lisada ikon ile performans sergileyecek

      1. Eslem

        Daha kesin bir şey söylemediler miyeon fln da olucak diyorlar hadi inş🤲🤲🤲🤲

      2. Doll Face

        Evt

    14. ROSE BLACKPINK

      :_bpemojiHappyli::_bpemojiHappyjen::_bpemojiHappyro::_bpemojiHappychu::_bpemojiHeartli::_bpemojiHeartjen::_bpemojiHeartro::_bpemojiHeartchu::_bpemojiPartyli::_bpemojiPartyjen::_bpemojiPartyro::_bpemojiPartychu::_bpemojiWinkli::_bpemojiWinkjen::_bpemojiWinkro::_bpemojiWinkchu::_bpemojiPuhahali::_bpemojiPuhahajen::_bpemojiPuhaharo::_bpemojiPuhahachu::_bpemojiNiceli::_bpemojiNicejen::_bpemojiNicero::_bpemojiNiceji::_bpemojiScreamli::_bpemojiScreamjen::_bpemojiScreamro::_bpemojiScreamchu::_bpemojiHmmli::_bpemojiHmmjen::_bpemojiHmmro::_bpemojiHmmchu::_bpemojiHaheartje::_bpemojiHaheartji::_bpemojiHaheartli::_bpemojiHaheartro::_bpemojiWowjen::_bpemojiWowji::_bpemojiWowli::_bpemojiWowro::_bpemojiCryjen::_bpemojiCryji::_bpemojiCryli::_bpemojiCryro::_bpemojiBlackheart::_bpemojiPinkheart::_bpemojiCamera::_bpemojiGuitar::_bpemojiPresent::_bpemojiRose::_bpemojiCooljen::_bpemojiCoollil::_bpemojiCoolro:

      1. Ceren

        ohoooo bitti o çoktan

    15. PAULA DAYANA LOPEZ MARTINEZ

      STR34M masivo el 20 de mayo

    16. Jendukie

      2 dk sonra ezan var

    17. jen_soo

      Eyw gençler

      1. Doll Face

        Sanada

    18. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      Nasılsın aşkta ❓ hadi gir dünyama 🌍 asla korkma😧✖ çılgın 🤪 romantik ❤ gözü kara olsanda 👁◼

      1. nihal

        da ayrı

    19. jen_soo

      Ben kaçıyorum çünkü canım öyle istedi

      1. Doll Face

        Ok

    20. jen_soo

      Son 5 dk

    21. Mahdouani Fatma

      Rosé

    22. Eslem

      1 dakkaya ezan okunuyor ben kaçar

      1. jen_soo

        Eyw afiyet olsun

    23. jen_soo

      7 dk kaldi

    24. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      👻

      1. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        Hayalettttttt

      2. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        ........

    25. jen_soo

      9 dk kaldi

    26. jen_soo

      Hançer yarası değil domdom kurşunu değdi

    27. Eslem

      Hayır ben atak helikopteriyim pata pata pat

    28. jen_soo

      Sırtım hala aciyor ln

      1. jen_soo

        @Eslem eyw

      2. Eslem

        G.o.

      3. jen_soo

        @꧁ʜɪʀᴀ꧂ eyw krşm

      4. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        Uu geçmiş olsun...

    29. jen_soo

      Yat yere dedi amca mekanda kişi başı dört kari anca rüyanda

    30. blink netyA

      acaba yorumum görünüyormu?□_■

      1. jen_soo

        Görünüyor

      2. blink netyA

        görünümüymüş

    31. jen_soo

      Brr kardeşim helikopter pat pat

    32. BLINK BR

      Vamos 70 milhões ainda hj

    33. jen_soo

      Bunu al yeni gönder

      1. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        Mekanda kişi başı 4 karı anca rüyanda

      2. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        Yat yere dedi amca

      3. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        Kardeşim helikopter pat pat

      4. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        Brr

    34. Candy Pink

      GENTE BLINKS Y HERMANAS Y HERMANOS BLINKS, EL 20 DE MAYO, STREAM MASIVO CON BLACKPINK Y SUS VIDEOS OFICIALES, POR FAVOR BLINKS, INFORMEN A LAS DEMAS BLINKS SOBRE ESTO, DEBEMOS DAR TODO ESE DÍA, BUENO CADA DÍA PERO PUES, NO SE OLVIDEN DE ESA FECHA Y DÍA, ES MUY IMPORTANTE

    35. Alyzza May

      70M

    36. blink netyA

      her zaman anlaşılmaz, suçlu , istediklerimin görülmemesi beni üzüyor •_•

      1. blink netyA

        *_*

      2. blink netyA

        ○_○

    37. jen_soo

      15 dk kaldı

    38. ༺ཌ༈ʚTØTÃ_ŚÃÑɞ༈ད༻

      I liked ♥ابداععععع

    39. Eslem

      Yanlış hesaplamışım lnt olsun daha 10 dk var

      1. Eslem

        @Doll Face mutswzlwk göz yaşlawı

      2. Doll Face

        *Hayal kırıklığı *

    40. Nourhane Moulaye omar

      Ilove you Rosè

    41. it's girl blink forever

      روووووزييي ❤️❤️❤️

    42. Nhi Co

      Chị quay MV như thế này không nghĩ rằng người xem nghĩ chị là người yêu của mình đấy🤩❤️❤️

    43. jen_soo

      Aşağı inip ağızlarının ortasına iki tane çakasim var bu ne ses kardeşim

      1. jen_soo

        @Doll Face öyle bir yapıyorlar ki ö!düresin geliyor

      2. Doll Face

        Alt komşu ses yapar mi ki

      3. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        Sizin alt komşu=bizim alt komşu 😑

    44. gianella rocio1

      61 millones de blinks

    45. jen_soo

      21 dk kaldı

    46. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      Görüldü atan insanlardan nefret ederim direkt olarak o kişiyi engellerim..

      1. blink netyA

        ben lazımsın bir mesaj oldukça atıyorum

      2. jen_soo

        Görüldü atmaya bayılırım

    47. blink netyA

      HIRA canım ayşe 'ye ne oldu ki ne konuşuyordunuz sabah :/

      1. blink netyA

        ????

    48. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      Hadi artık 70 M olllllllllllllll

    49. blink netyA

      selam

      1. blink netyA

        @jen_soo ismin ne ben ayten

      2. blink netyA

        @jen_soo karıştırdım ya🙈

      3. jen_soo

        @blink netyA ece kim lo

      4. blink netyA

        ❤❤🙈

      5. blink netyA

        @꧁ʜɪʀᴀ꧂ hb♥❤

    50. Eslem

      12 dakka kalmış multulwk göz yawşları

      1. Eslem

        @Doll Face (ömercik sesiyle)olsun be kardeşim bekle seninde olur

      2. Doll Face

        Pff burada daha 25 dk var

    51. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      Bizim burda ezan okundu ve iftarımı açtım..

      1. jen_soo

        @꧁ʜɪʀᴀ꧂ bizimkini söyledim zaten .d

      2. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

        @jen_soo yo bizim burda okundu

      3. jen_soo

        26 dk var daha aga

    52. jen_soo

      Aşağıda c!nayet işleniyor galiba

    53. KimHong Vblog

      61M subscriber congrats 🍾🎊🎉🎈

    54. jen_soo

      27 dk kaldi

    55. Eslem

      Yaşasın ırkımız çine bedel kırkımız Sıkıldım lo

      1. Doll Face

        Söylenir türkümüz çağlardan çağlara

      2. jen_soo

        Ben de

    56. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      Ayşe unnie sen mal mısın? KENDİNİ SEV eminim ki çok güzelsindir hem zaten güzel olmasan bile seni seviyorum unnie senin o güzel kalbin yeter 😌💖

      1. Jendukie

        Evet ben malım. Ve bende seni seviyorum

    57. jen_soo

      YAŞASIN GÖRÜLDÜ ATMAK

    58. jen_soo

      Görüldü atmaya bayılırım

    59. Vuong Vu

      LiChaeyoung

    60. Hardiyanti Rukmana

      suka banget si sama ni lagu

    61. montather ali

      Rosee so party

    62. Eslem

      Niye herkes mayıs ve haziran cb yapıyor bizi hiç düşünmüyorlar ben kime st kasam şimdi

      1. Eslem

        @Doll Face mantikli

      2. jen_soo

        @Eslem bir şey olmaz lo

      3. Eslem

        @jen_soo bütün şarkılar kafamda mashup olarak çalıyor gece gece uyuyamıyorum sonra

      4. Doll Face

        @jen_soo evt Sekme aç onlardan SEprom ye gir aç Mv leri bu kadar basit sadece ses rahatsız edecektir

      5. Doll Face

        Benim için hiç zor değil

    63. jen_soo

      Arkadaşımı özledim lo

      1. jen_soo

        @Doll Face Pattisli Noodle'ımı

      2. Doll Face

        Lahmacunu mu

    64. Mmmm Tdn

      I really like it Thanks rose😍😍

    65. jen_soo

      Günümün yarısından fazlası çok açım demekle geçiyor abi

    66. Eslem

      Agalar pqueen dün yayında blackpink ve skz izledi

      1. Doll Face

        @Eslem tm sağol

      2. Eslem

        @Doll Face skz kingdom blackpink coachella izledi

      3. Doll Face

        @jen_soo true

      4. jen_soo

        Pqueen kadındır.

      5. Doll Face

        Yeniden izledi mi izlerim tepkisini hangi şeyi izledi

    67. chwe moon

      Canta tan precioso, su voz es tan hermosa

    68. jen_soo

      Aşırı aciktim

      1. Doll Face

        Dayann Dert ortağımm

    69. อรัญญา ดีประดิษฐ์

      Another story that's sad and true

    70. jen_soo

      Kusura bakmayın geciktim biraz bir yere gitmem gerekiyordu

      1. Doll Face

        Ne kusuru canım aynaya bakmıyorum

    71. jen_soo

      Ben geldim

      1. Jendukie

        @Eslem Lan snkdkdkkdj

      2. Jendukie

        @jen_soo Okiii

      3. Eslem

        Deliğe düştün sandım(!)

      4. jen_soo

        @Doll Face hb

      5. jen_soo

        @Jendukie yok lan bir yere gittim

    72. Isabella McClure

      Who hurt you Rose :

    73. Ốc Tiêu

      My idol

    74. Ốc Tiêu

      Love you Rosé

    75. ꧁ʜɪʀᴀ꧂

      Agalar bakın kendinizi sevin siz çok güzel insanlarsınız bir insanın boyunun kısa olması, kilolu olması ne bilim burnun büyük olması kötü birşey değil sonuçta hepimiz farklıyız ve biz kendimizle yani farklılıklarımızla seviliyoruz ben kendimi sevmeyi dün o buradaki saçma olaydan öğrendim evet belki geç oldu ama kendimi sevdim. Sizde kendinizi sevin sen güzel değilsin falan diyenleri de takmayın lo zaten ilk başta dış güzellikten önce iç güzelliği vardır bunuda unutmayın..♡

      1. Jendukie

        Şaka fln ama ben çirkinim zaten amk kendimden de nefret ediyom. Ama yanlış siz sevin kendinizi djdjdkks

      2. jen_soo

        Şaka maka ben gerçekten çirkinim ama mükemmel biriyim. Kendime bayılıyorum.

      3. Eslem

        Biz şakasına yazıyoruz yani ben şahsen kendimi çok beğeniyorum aldjkfkfkfnf

      4. Jendukie

        Yiaaaa yirim ama seni 💕

    76. Ốc Tiêu

      70 M

    77. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    78. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    79. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    80. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    81. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    82. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    83. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    84. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    85. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    86. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    87. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    88. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    89. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    90. Doll Face

      Düşünce düşünmece

    91. Eslem

      Gelmedi komşudan maç atıyorlarmış çok önemliymiş gelemezmiş beyefendi

      1. Doll Face

        @Eslem evet Ablalık boyle bir şey işte

      2. Eslem

        @Doll Face ahhh ahh aslında temiz bir meydan dayağı atıcan bi daha yapamıycak ama kıyamıyorsun işte

      3. Doll Face

        @Eslem aynen ya eskiden boyle miydi biz abimizin ablamızın gelmesini beklerdik gelirlerse sevinirdik hemen giderdik

      4. Eslem

        @Doll Face dimi insan azcık ablasını dinler terbiye kalmamış bu yeni nesilde

      5. Doll Face

        Tich tich tich sen ayaklarına git onun yaptığına bak

    92. Shreya Bharti

      Jisoo Was not lying when she said that Rosé is bLaCkPiNk's pride 🖤🖤 Indian Blink

    93. Doll Face

      One two lovesick girls

    94. yup !

      ROSIE POSIE

    95. pihachu jichu #ProjectAespa

      Rosé'nin İngilizcesine hayranım.

      1. Doll Face

        Ben de

    96. pihachu jichu #ProjectAespa

      Burası evim gibi hissettirmiyor.

    97. Eslem

      Gardaşımı komşudan alıp geliyorum hemen

      1. Doll Face

        Hep komşuya gidiyorlar Cavid diye birşey var olmaz böyle

      2. pihachu jichu #ProjectAespa

        Bırak kalsın biraz daha

    98. Anshika Tomar

      Love you rosé and best solo like Jennie's looking forward to jisoo's and Lisa's solo too ot4

    99. RNoir

      Too much darkness for a rainbow

    100. pihachu jichu #ProjectAespa

      On the ground da stre@m kasalım 200 mn olsun.